מה זה בעצם היום קידום אורגני? או SEO?
בניתם אתר, ואתם מצפים שהמשתמשים שלכם יחפשו בגוגל את השירותים שלכם או את המוצרים שלכם ומיד ימצאו אתכם. אבל זה לא קורה. יש צורך להשקיע הרבה מאד עבודה מתאימה ונכונה באתר ובמשך הרבה מאד זמן על שהתוצאות האלו יגיעו.
אז מה עושה איש קידום אורגני טוב כיום?
מחקר מילות מפתח – אילו מילים או ביטויים הקשורים לעסק שלכם, אשר המשתמשים מחפשים ביום.
אופטימיזציה של האתר – בדיקת האתר מבחינת הקוד והבניה האם מתאים להנחיות גוגל ומנועי חיפוש אחרים (כתיבת כותרות מתאימות, מילות מפתח, תיאורים, שביל פירורי לחם, תמונות, תגיות, כותרות, היררכיה נכונה, מפת אתר ועוד…)
כתיבת תוכן רלוונטי – שימוש במילות המפתח ליצירת מאמרים מתאימים לקידום האתר והעסק
פעילות במדיה החברתית – כתיבת פוסטים, חיזוק הפרופיל, יצירה והשתתפות בשיח קבוצתי
נגישות אתר – יצירת אתר קל לאינדוקס וזחילת הסורק של גוגל בנוסף לחווית משתמש טובה ונוחה
בניית קישורים – בניית קישורים רלוונטיים חיצוניים מחוץ לאתר לעמודים המתאימים בתוך האתר של הלקוח
מהירות אתר – יש לוודא מהירות עליית עמודי האתר בכלים המתאימים, אתרים שעולים לאט יקבלו דירוג נמוך גם מגוגל וגם מהמשתמשים שיחוו עליית עמודים איטית אשר תשפיע על בריחת המשתמשים שלכם. מהירות האתר שלכם קשורה בהרבה גורמים, החל בבניית האתר מבחינת הקוד, וכלה בגודל התמונות ובשרת האיחסון שלכם. יש לטפל בכל הגורמים על מנת שהעמודים יעלו נכון ומהר.
התאמת למובייל – אם האתר שלכם כיום לא מותאם למובייל, גוגל לא סופר אותכם, כיום מבחינת גוגל Mobile First ! עליכם להתאים את האתר שלכם למובייל בהקדם האפשרי.
זה רק חלק מהעבודה של קידום אורגני נכון שיעזור לאתר שלכם להגיע למקומות הראשונים בגוגל בביטויי המפתח שלכם.
אם גם אתם רוצים להיות ראשונים מול המתחרים שלכם, אנא פנו אלינו, ליצירת קשר