הסוגים הפופולריים של מעריצים בפייסבוק

מהם 7 הסוגים פופולריים של מעריצים בפייסבוק (ואיך להגיב ולשווק אליהם? )

בעת השימוש בפייסבוק, כדי לשווק את העסק שלך עליך ליצור קשר עם לקוחות קיימים ועתידיים , המעריצים שלך הם קריטיים להצלחה שלך. אולם, לא כל המעריצים בפייסבוק נוצרו שווים , ואחד " כמו " אולי לא אומר אותו דבר כמו אחר. לכן זה חשוב להבין את המעריצים שלך (והמבקרים ! ) ומה אומרות הדמויות שלהם בפייסבוק לעסק שלך.

הנה מבט על שבעת הסוגים הנפוצים של מעריצים בפייסבוק , למה הם מתחברים ומה זה אומר לך.

1 ) החסיד השקט

לקוח זה אוהב את העסק שלך בפייסבוק כדי לראות עדכונים מהמותג שלך, אבל אין לו הרבה מה לומר , והא גם ואינו עוסק בתוכן שלך. על פי הכלל של 1 אחוז , כ -90 אחוזים מאנשים באינטרנט צורכים תוכן , אבל לא תורמים אותו.

עם זאת, זה רעיון טוב כדי לנסות ליצור התקשרות עם אוהדים אלה על ידי הבדיקה מה, מתי, ואיך כאשר אתה מפרסם תוכן. שאל את האוהדים מה אתה " אוהב " על ידי עדכון סטטוס או תמונה . ניסוי עם פרסום תמונות , תחרויות, ושאלות. ככל שאתה יכול לקבל מהאוהדים האילמים תגובות לעיסוק בהודעות שלך ,יותר מההודעות שלך יופעו בעדכוני החדשות שלהם.

2 )משתמש מקרי

סוג זה של אוהד אהב את העסק שלך בפייסבוק בגלל שהוא אהב את התוכן שאתה חולק . אתה יכול לקבל יותר מתוך" הלייקר " על ידי הנעה לפעולה על ההודעות שלך שגורמות לאוהדים לשתף את התוכן שלך .

תבקש מאנשים לשתף את ההודעות שלך , אתה יכול לעזור להפוך את likers המזדמן לשגריר שלך .

3 )המחפש דיל

גישה לעסקות בלעדיות , קופונים , תמריצים, ואירועים. דו"ח אחד הראה כי 58 אחוזים ממשתמשי פייסבוק מצפים לגישה למבצעים אחרי " LIKE " למותג בפייסבוק.

עסקים רבים מוצאים הצלחה באירוח עסקה שבועית או חודשית בפייסבוק. חברות שמפרסמות באופן קבוע מכירות , קופונים, ותחרויות נוהגות גם לתת תמריץ ללקוחות חדשים לעקוב אחריהם במדיה החברתית , אשר יכולה לסייע להגדיל את מספר המשתמשים שלך.

4 )הלקוח הלא מרוצה

יותר ויותר אנשים משתמשים בפייסבוק כדי לתקשר עם מותג ולחלוק אותו עם אחרים. לעתים קרובות , מה שהם מחפשים הוא שירות טוב יותר ללקוחות .

כדי למזער את ההשפעה של הערות של לקוחות זועמים בפייסבוק, הוא להגיב במועד הנכון ובמהירות מה שיכול להיות קריטי בתהליך ניהול המוניטין שלך.

עקוב אחר הדף שלך לתשובות ולתלונות , והגב במהירות על מנת להראות שאתה מקשיב ואכפת לך . הגדר כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון ייעודי על מנת לענות ללקוחות באופן מיידי. התגובה הראשונית לציבור שלך תשקף לאוהדים שלך שאתה קשוב ללקוחותיך וזמין אליהם.

5 )הטיפוס הרוטן

הערות שליליות פייסבוק עבור מגוון רחב של נושאים שאינם קשורים לעתים קרובותעם העסק שלך נפוצות. נושאים אישיים פוליטיים , אידיאולוגיים , התרבות, או אחרים יכולים לצייר את דמות המבקר בדף שלך בפייסבוק כדי לשתף את הדעות האישיות שלו ולהראות את העסק שלך באור שלילי .

כדי לעזור להגן על העסק שלך ממבקרים , להימנע מהצהרות שנויות במחלוקת, הורד את האפשרות לתגובות אלא אם כן תהיה מוכן ומזומן לתגובה מהירה.

6 )המעודדת

אוהדים נלהבים פייסבוק אשר משתפים בכל הודעה מהעסק שלך. הם הפיצו את השמועה על העסק שלך לרשתות שלהם, הם בונים מומנטום בתוך הקהילה שלהם והופכים את העמוד שלך למקום שכיף ומעניין להיות בו.

אז, לעשות את אותו הדבר עבורם. סמנו אותם בתור " אוהד לשבוע הקרוב " והכוונה היא , לשתף את התוכן הנוצר על ידי המשתמשים שלהם ( תמונות וקטעי וידאו ) , ולבקש מהם להשתתף במבצעים וקמפיינים עבור העסק שלך .

7 )המעריצים הנאמנים

היית יודע את השם של סוג זה של אוהד זה אם הם הלכולעסק שלך היום . הם עושים שיווק מילה של פה בשבילך הרבה לפני פייסבוק . יש מאוורר זהערך לקוח לכל חייםשהוא גבוהים בשמים , כי מההפניות הם שלחו העסק שלך.

מצא דרכים ייחודיות ומיוחדות לכולל אותם בקהילה שלך בפייסבוק . חשוב לשתף אותם בעבודה עם העסק שלך או שימוש במוצרים או השירותים שלך . שתף את ההערכה שלך לעסק שלהם לטווח ארוך באמצעות תוכניות נאמנות והנחות.