לפני שניגשים לעיצוב האתר, יש לאפיין קודם את הלקוח, המוצר, קהל הלקוחות שלו, וכן את המתחרים שלו. לאחר שאיפיינו את כל המרכיבים, עלינו לבחור יחד על הלקוח שפה עיצובית שתתאים לתחום בו הלקוח שלנו עוסק. השפה עיצובית כוללת את המיתוג שלו בתחילה ורק לאחר מכן ניגש לשאר המרכיבים ובהם עיצוב האתר שלו.
עיצוב אתרים נכון, חשוב מאד. הנקודות העיקריות שחשוב להקפיד עליהן בעת עיצוב אתר אינטרנט עסקי-תדמיתי הן :
1. היררכיה עיצובית – ארגון נכון של תוכן האתר בצורה היררכית, אחידה וקבועה משדר לגולש מקצועיות, אמינות ומומחיות בנושא. אתרים מבולגנים ובעלי ממשק משתמש בעייתי עלולים לגרום לגולשים רבים לנטוש אותם – וחבל, כל לקוח שעוזב את אתרך, לא יחזור !
2. צבעים וגוונים – הצבעים והגוונים אשר מופיעים באתרך משדרים אווירה, רגשות ומצבי רוח שונים אשר משפיעים באופן מודע ובלתי מודע על הגולשים באתר. כמו כן הצבעים צריכים להתאים לעיסוק של החברה שלך מבחינה קונספטואלית, שימוש לא נכון בהתאמת צבעים יכול לגרום לאתר להיראות לא נעים ולא מקצועי – חובבי.
3. קהל היעד – חשוב מאוד להתאים את העיצוב לקהל היעד של האתר. אם האתר הינו מהתחום הפיננסי ועו”ד – יש לשדר יוקרה, מתחום הילדים – שמחה וכדומה. על קהל יעד מצפה לסוג עיצוב שונה ומתאים.
4. מיתוג – בעת עיצוב האתר חשוב לשדר מקצועיות, מיתוג נכון, אמינות ורלוונטיות לנושא. בעלי אתרים אשר מבינים זאת מצליחים להעביר באמצעות העיצוב הכללי של האתר את המסר הנכון לגולשים שלהם. עיצוב מקצועי, נקי ואפקטיבי ימתג אותך בקרב קהל היעד שלך !
5. פשטות מנצחת – "לשמור את זה פשוט", צריכה להיות המטרה העיקרית של עיצוב האתר. הקו העצובי של האתר צריך להיות נקי, ומינימליסטי.
איך עושים את זה? בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם!
אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ, נשמח להיפגש עמכם לכוס קפה אלנו במשרד, אנא צרו עמנו קשר בבקשה