יש לכם אתר או דף נחיתה ואתם מעוניינים להביא גולשים לאתר שלכם או לדף הנחיתה?
ניתן לבצע זאת על ידי קידום אורגני לאתרים, אך מאחר וזה תהליך שלוקח מספר חודשים בעבודה קבועה, ניתן לבנות מסע קמפיין שיווקי בגוגל או בפייסבוק על מנת להזרים תנועת לקוחות לאתר שלכם או לדף הנחיתה על מנת לקבל תוצאות מהירות יותר.
אז כמו בקידום אורגני, כך גם בקידום ממומן יש מספר נקודות חשובות מאד –
מחקר המתחרים – מי המתחרים שלכם בתחום בו העסק שלכם מוביל? כיצד הם מקדמים את עצמם? מי הלקוחות שלכם ושלהם? איזה סוג קמפיינים שלהם?
מחקר מילות מפתח – אילו מילים או ביטויים הקשורים לעסק שלכם, אשר המשתמשים מחפשים ביום.
הגדרת המודעות – הגדרת וניסוח הקמפיין של מודעות המילים במנועי החיפוש של גוגל (Google Adwords) או בקידום הממומן של פייסבוק.
תקציב מוגדר – כדאי להגדיר מראש את התקציב, אך כדאי לעקוב אחר המודעות על מנת לראות את התנהגות השוק
יחס המרה – יחס המרה הינו אחזו הלקוחות בפועל מתוך סך המבקרים באתר. כשאר אנחנו שואפים ליחס המרה גבוה על מנת להביא לכמות פניות (״לידים״) גבוה!
מספר קליקים או מספר הופעות – איך להגדיר את הקמפיין שלכם, האם כדאי שהמודעה תופיע כמה שיותר או להגדיר את הקמפיינים שלכם לפי מספר הקליקים. זה כבר תלוי לקוח ותחומי עיסוק וכמובן תלוי התחרות בביטויי המפתח של העסק או המוצר!
החוכמה בקידום ממומן היא למצוא את הדרך להביא קהל ממוקד שיביע עניין גדול יותר במוצר או בשירות שהאתר שלכם מציע.
איך עושים את זה? בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם! אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ, נשמח להיפגש עמכם לכוס קפה אלנו במשרד, אנא צרו עמנו קשר בבקשה