כללי
נוכחות דיגיטלית מורכבת ממגוון סוגי מדיות, כאשר יש צורך להתאים את הקידום והשיווק הדיגיטלי עובר כל לקוח באופן נפרד, אנו יושבים עם כל לקוח מאפיינים את העסק שלו וממליצים באילו מדיות כדאי להשתמש על מנת לקדם את העסק בצורה המיטבית ביותר. כיום קיימים מגוון רחב של תחומים בהם ניתן לקדם את הנוכחות הדיגיטלית של העסק,כאשר בכל מדיה ניתן לבצע קמפיינים ופרסום דיגיטלי כמו פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום ביוטיוב, פרסום בלינקדאין ועוד.
שיווק דיגיטלי בגוגל או בפייסבוק משמעותו קידום אורגני או קידום ממומן, של אתרים, דפי נחיתה או דפים עסקיים בפייסבוק, ניוזלטר ועוד.
אז אילו אפשרויות קיימות כיום מבחינת שיווק דיגיטלי חוץ מבניית אתרים?
עמוד עסקי בפייסבוק / אינסטגרם
עיצוב ובניית עמוד עסקי בפייסבוק או/ו באינסטגרם לחברה יכלול בתוכו פרטים אודות החברה, יכיל פוסטים ומאמרים אודות החברה. העמוד העסקי של החברה יעלה פוסטים באופן קבוע לפחות פעם בשבוע. פוסטים אלו יקושרו לאתר ויעזרו בקידום הארוגני שלו. בנוסף ניתן ורצוי לבצע קמפיינים ממונים בפייסבוק ובאינסטגרם במקביל אשר יעלו את רמת המודעות והקישוריות לחברה למוצריה ולתפקודיה.
ערוץ יוטיוב
עיצוב הגדרה ובניית ערוץ יוטיוב מתאים מבחינת הסרטונים שיכיל, ומבחינת הקידום האורגני שיתבצע דרכו לחברה ולאתר. ניתן להעלות את הסרטונים גם בהמשך. מומלץ להעלות את הערוץ לפחות עם 2 סרטונים, אחד תדמיתי ועוד סרטון מידע נוסף. יש להכניס בערוץ גם מידע אודות החברה, הפעילויות שלה והתכנים. עיצוב הערוץ כדאי שיהיה בקו ישיר ומותאם לעיצוב של האתר, כנ״ל לגבי הסרטונים.
עמוד עיסקי בלינקדאין
עיצוב ובניית עמוד לינקדאין לחברה יכלול בתוכו פרטים אודות החברה, יכיל חדשות אודות החברה. העמוד העסקי של החברה יעלה פוסטים באופן קבוע לפחות פעם בשבועיים. פוסטים אלו יקושרו לאתר ויעזרו בקידום הארוגני שלו.
בלוג
כתיבת מאמרים באופן קבוע מדי חודש על ידי כותב תכנים מקצועי לפחות פעמיים בחודש. כתיבת מאפשרת למצב את עצמכם כמומחים בתחומכם, מאפשרת להעביר ידע חדש וכמו כן גורמת לקהל הלקוחות שלכם לחזור אליכם לאתר לקבלת הידע. כל המאמרים יכולים להיות מתורגמים מה שיכול לקדם את החברה גם בשפות אחרות. פרסומים המאמרים החודשיים מוביל לחשיפה גבוהה יותר וכתוצאה מכך לקידום של האתר והחברה בגוגל. באמצעות המאמרים ניתן לפרסם שירותים, מוצרים ומידע חדש אודות החברה
ניזולטר
מייל שנשלח ללקוחות החברה הרשומים באתר, מייל זה מכיל מידע חדש – כאשר מפרסמים מאמרים בבלוג או בלינקדאין, וכאשר מפרסמים ומעלים סרטונים ואנימציות חדשות ליוטיוב ולאתר. במייל שומרים על קשר קבוע ורצוף על הלקוחות ומיידעים לגבי נושאים חדשים.
ניתן להשתמש במערכת MailChimp, מערכת כלל עולמית לניהול ניוזלטרים ולידים, אותם ניתן גם לראות בצורה רספונסיבית, או בכל מערכת אחרת מתאימה.
בנוסף לכל אלה, קיימות מדיות נוספות לשיווק, כמו – פינטרסט, סנאפצט, ועוד.
אם אתם מעוניינים להתאים לחברה שלכם שיווק דיגיטלי ולא יודעים מה יתאים לחברה שלכם ולמוצרים שלכם, מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ והתאמה לצרכים שלכם, ליצירת קשר